The Black Cauldron
When a fearsome warrior's quest for invincibility leads him to the Black Cauldron, he is challenged by the most unlikely adversary: a young assistant pig keeper named Taran. With a motley team of the brave Princess Eilonwy, a minstrel named Fflewddur Fflam and Hen Wen, a remarkable pig who can predict the future, Taran embarks on a quest to stop the Black Cauldron's evil once and for all.
Fantasy, magic and fun are all brewed together in this legendary adventure. Whoever releases the mysterious Black Cauldron's power will be invincible. The fearsome Horned King will do anything to possess it, but he is challenged by the most unlikely adversary: a young assistant pig keeper named Taran, who dreams of doing heroic deeds. With a motley team including the brave Princess Eilonwy, a minstrel named Fflewddur Fflam and Hen Wen, a remarkable pig who can predict the future, Taran embarks on a quest to stop the Black Cauldron's evil once and for all. Will he have the courage to succeed?