Suspicious Partner
After a misunderstanding, judicial apprentice Sakura mistakes competent prosecutor Haruto for a pervert. While the cutest romance sparkles as their paths cross in awkward ways, Sakura and Haruto must confront the true nature of their relationship and the destiny that binds them together.
Sakura is arrested on suspicion of murder, and Haruto is assigned as the prosecutor for the case.
Two years later, another turn of mysterious events brings Sakura and Haruto back together again.
Someone breaks into Sakura's law office, and Haruto insists she stay at his place for her safety.
When Haruto's ex-girlfriend Sakiko makes a sudden visit, Sakura pretends to be his new girlfriend.
Sakura asks Haruto why he finds Inaba suspicious, but Haruto cannot give a reasonable answer.
Haruto manages to get the truth out of Inaba, but things escalate and go out of control.
Haruto and Sakura must find out whether it was really destiny that brought them together.