Drama "My Special One"
Top idol Kota Kirigaya has sworn never to have a special someone, but after being bluntly rejected by diner worker Sahoko, he cannot stop thinking about her. Their unlikely romance sparks a heartfelt and unpredictable comedy.
Behind his perfect smile, Kota Kirigaya, leader of the top idol group LiKE LEGEND, keeps his feelings hidden. His world changes when he meets Sahoko Wakaume, a gloomy girl working at a diner, who boldly declares her dislike for him. Meanwhile, popular actress Emika Nanase struggles with her unrequited feelings for LiKE LEGEND's Kanato Asuma as she navigates the world of show business. Their love lives are only complicated further by the hijinks of the other members of LiKE LEGEND, Haru Kurusu, Yu Haruna, and Itsuki Naruse. As romance, misunderstandings, and rivalries unfold, the worlds of idols and ordinary people collide in this unpredictable, heartfelt comedy.
Scandal drives Kota to Sahoko, who gives him hope for a comeback. But is there hope for love?
Sahoko convinces herself that Kota's confession was only a dream, while a powerful rival appears.
Two love rookies form an alliance for a kiss, but their clumsy plans spark new trouble.
Kota and Sahoko stand firm against Itsuki's objection as Kanato and Emika's date takes a turn.
Sahoko supports Kanato and Emika, while Kota asks her to join him at the live show.