My Family
Haruto Narusawa, a CEO of a video game company, owns a house in Kamakura and lives with his wife and daughter. Tragedy befalls his family when Haruto's daughter is kidnapped. Haruto must face numerous trials and tribulations, while navigating through the complex web of human nature. The only way to save his daughter is to eliminate the police and, together with his wife, stand against the kidnappers.
Haruto Narusawa, the president of a video game company, enjoys life in the affluent seaside town of Kamakura with his wife and daughter, who attends an elementary school. However, tragedy befalls this happy family when his daughter is kidnapped. Haruto must now face numerous hardships as he navigates through the complex web of human nature that begins to show its ugliness. The only way to save his beloved daughter is to take matters into his own hands without the police's involvement and, together with his wife, stand against the kidnappers. Can this family's story reach a happy ending? Or will theirs be a tragedy? This non-stop family suspense-thriller tests the bonds of a family facing life's worst nightmare.
The CEO of a tech company must pay a ransom of 500 million yen when his daughter is abducted.
After making their daughter's kidnapping public, the Narusawas are forced to go against the police.
Together with their college friends, Haruto and Michiru devise a plan for the ransom exchange.
Though Haruto and Michiru rescue their daughter, they encounter another tragedy.
Akutsu's daughter becomes the next victim of the serial kidnapper, leading to a sudden twist.
A demand for victim exchange is made as the motive for the kidnappings is revealed.