Fiddling Around
Mickey Mouse shows a wide range of expressions and emotions (and even sports long hair) in this one-mouse virtuoso violin performance. He faces an unseen audience and a heckler as he earnestly plays several pieces including the Hungarian Dance and the William Tell Overture. Walt Disney directed this film, which is also known as “Just Mickey.”