Mila in the Multiverse
Mila, a sixteen-year-old girl, is living the adventure of her life, traveling through the multiverse in search of her mother, Elis. Along the way, she faces The Operators, a mysterious and dangerous group that wants the extermination of all universes. She must defeat them in order to preserve life in the vast multiverse.
Mila, a sixteen-year-old girl, is living the adventure of her life, traveling through the multiverse in search of her mother, Elis, with whom she has a complicated relationship. But she soon realizes that this is the least of her problems. Along the way, she discovers the existence of multiple universes and comes face to face with The Operators, a mysterious and dangerous group that wants the extermination of all universes, except its own. Mila will have to adapt to survive in this complex new reality, find her mother, and save everyone. Despite the dangers, Mila knows she's in the midst of the most incredible journey of all.
Mila receives a gift that allows her to travel through the multiverse, taking her on an adventure.
Mila finds Pierre, Juliana, and Vinícius and convinces them to help her find something she has lost.
Mila and her friends discover the true intentions of The Operators with help from a book.
Mila and her friends discover that the whole Universe is in danger and they must be careful.
Mila and Pierre seek the help of the Alchemical Universe Mila in order to find the Copper Tunnel.
Mila comes face to face with The Operator and manages to get an important message to her mother.
Chaos reigns in the Alchemical Universe. Mila struggles to ruin the plans of The Operators.