Tierra Incognita
Eric returns to Cape Qwert to solve the mystery of his parents' disappearance. Back in this town, he will meet friends and foes and will have to unveil the mysteries of the town's horror-themed amusement park.
Eric returns to his hometown to solve the mystery of his parents' disappearance eight years ago. He was raised by his maternal grandparents along with his sister, but runs away to live in the horror-themed amusement park that belonged to his parents and was the last place where they were seen alive. In the town, Eric will meet three people who will be crucial on his path: Pablo, his childhood best friend whose friendship will prove to be unconditional; Lila, a girl Eric always felt attracted to; and his aunt Carmen, who will make him understand that he will only be able to walk the path of truth if he has his family's support. His return coincides with the release of an unknown entity, that attacks the inhabitants of the town. Only with the help of his friends and family will Eric have a chance to solve all the mysteries hidden in the amusement park.
After receiving an anonymous message, Eric returns to Cape Qwert to solve a childhood mystery.
Eric and Uma stay with Carmen. The mystery of the amusement park's lights begins to unravel.
Eric faces rejection from his neighbors and discovers a dark secret about his best friend.
Uma shows Eric a secret place. There, they find a key clue to the disappearances.
Eric and his friends visit the caves and find key information on the creature that stalks the town.