Avengers: Secret Wars (Shorts)
With Tony Stark trapped in another dimension, the Avengers muster all of their powers to try and bring him back. But before they can, they are attacked by a new cabal of villains.
Tony Stark is trapped in another dimension. The Avengers muster all of their knowledge and strength to find a way to bring him back, but before they can, they are attacked by a new cabal of villains who scatter our heroes across space and time. With the help of a new team of heroes, the Avengers must reunite in time to not only save earth, but all of reality.