Ultimate Comics
Spider-Man and Iron Man team-up to defeat a re-energized Batroc the Leaper. Black Panther battles against super-villain, Ghost.
After Spider-Man stops some crooks from robbing a Stark Enterprises facility, Iron Man decides to pay him back with some on the job training. His plan goes awry when D-List villain Batroc the Leaper returns with new powers. Black Panther gets a visit from Everett K. Ross to discuss security for a possible international summit in Wakanda. The visit is unexpectedly interrupted by super-villain, Ghost.