Becoming Karl Lagerfeld
In 1972, 38-year-old Karl Lagerfeld is a ready-to-wear designer of little renown, largely unknown to the public. When he crosses paths with the young Jacques de Bascher, an ambitious and seductive dandy, everything changes. Karl finally dares to dream big. A fierce competition begins between him and his friend, haute couture genius Yves Saint Laurent, and the formidable businessman Pierre Bergé.
Karl Lagerfeld meets Jacques de Bascher and takes the reins of French fashion house Chloé.
While Karl works for the iconic Marlene Dietrich, Jacques gets dangerously close to Yves.
Karl wants to scream his success from the rooftops. But for that, he needs Jacques by his side.
A new fashion wave is here. Karl must choose between Jacques and his all-consuming ambition.