Invisible Sister
Cleo has always been overshadowed by Molly, her popular older sister. But when Cleo's Halloween science experiment causes a freak accident that leaves Molly invisible, it's now Molly who nobody notices. By working together to reverse the invisibility, the sisters learn to overcome their differences and find they have more in common than they ever expected.