Zapped
When 16-year-old Zoey's mom remarries, Zoey finds it hard adjusting to her new life - no longer the only kid in the family.
When her mom remarries, Zoey finds herself living in a messy, chaotic house with her loud step-dad and three out-of-control step-brothers. After a freak accident with her smart phone, Zoey discovers that she has a magical app which can control the boys around her. Thrilled at the chance to restore order to her world, Zoey begins commanding the boys in her life to behave better, but she soon learns that when you don’t allow boys to be boys, you open a whole new can of worms.