Bears
Share a year in the life of an endearing bear family learning to live life to its fullest. Set in majestic Alaska, the journey chronicles mother Sky as she teaches her two impressionable cubs about life’s most important lessons. Emerging from hibernation, the three face the bitter cold and an exciting—but very risky—outside world.
From Disneynature comes Bears, an epic story of breathtaking scale. Showcasing a year in the life of a real bear family, mother Sky teaches her two impressionable cubs, Amber and Scout, about life’s most important lessons. Set against a majestic Alaskan backdrop, their journey begins as winter ends. Emerging from hibernation, the three face the bitter cold and an exciting—but very risky—outside world. Astonishing footage captures the fast-moving action and suspense of an endearing family learning to live life to its fullest in one of the planet’s last great wildernesses.