Pearl Harbor
History comes alive in the unforgettable motion picture Pearl Harbor. Ben Affleck, Josh Hartnett and Kate Beckinsale star in a tale of one of the watershed events of the twentieth century, brought to the screen by Jerry Bruckheimer and Michael Bay.