Home on the Range
When a greedy outlaw schemes to take possession of a local dairy farm, three committed cows, a karate-kicking stallion, and a colorful corral of critters join forces to save their home. The stakes are sky-high as this unlikely animal alliance risks their hides and matches wits with a mysterious band of bad guys.