Sky High
The son of legendary heroes, Will Stronghold carries huge expectations as he enters a high school known for molding the heroes of tomorrow. However, his quest to emerge from his parents' shadows becomes even more difficult once the school labels him a sidekick. But as he discovers his true strengths, he'll also learn that it takes loyalty and teamwork to truly become a hero.