Up, Up and Away
Scott Marshall anxiously awaits his 14th birthday, traditionally the time when superheroes attain full control of their powers. But with the big day less than a week away, Scott shows no sign of special abilities…just when he needs them most.
The Marshalls aren’t your typical family. While ordinary in appearance, they are actually superheroes. Scott Marshall has been anxiously awaiting his 14th birthday, traditionally the time when superheroes attain full control of their powers. Unfortunately, with the big day less than a week away, Scott is not exhibiting any signs of extraordinary behavior. But when his family is captured by a criminal mastermind, Scott is suddenly left as the last hope to stop the evil plan and save humankind.