Stuck in the Suburbs
Brittany Aarons is a regular teenage girl, bored with her predictable life in the suburbs. But all that changes when she and pop singer Jordan Cahill accidentally switch phones.
Brittany Aarons is a regular teenage girl, bored with her predictable life in the suburbs. But all that changes when pop singer Jordan Cahill comes to town and accidentally switches phones with her. Brittany teams up with her best friend Natasha to get it back to him, and along the way discovers that the life Jordan leads isn’t the one he wants...but what his record company wants for him.