Cow Belles
Spoiled rich girls Taylor and Courtney Callum have a lot to learn when their dad insists they take summer jobs at the family's dairy while he goes on vacation. While struggling to balance the pressures of popularity, crushes on totally cute boys and the pain of growing up, these "Cow Belles" need to put their bad habits out to pasture if they hope to save the family business.
Super-spoiled rich girls Taylor and Courtney Callum (Aly and AJ Michalka) have a lot to learn when their dad insists they take summer jobs at the family's dairy while he goes on a long-overdue vacation. While struggling to balance the pressures of popularity, crushes on totally cute boys and the pain of really growing up, will these "Cow Belles" be able to save the family business and become better people in the process?