Starstruck
Pop star Christopher Wilde has fame, fortune and a big-budget Hollywood movie awaiting him. But after meeting Jessica Olson, a down-to-earth girl from the Midwest, he is faced with following his heart or doing what's best for his career.
Hunky young pop star Christopher Wilde (Sterling Knight) has fame, fortune and a big-budget Hollywood movie awaiting him. But after a chance meeting with Jessica Olson (Danielle Campbell), a down-to-earth girl from the Midwest, he is faced with following his heart or doing what's best for his career. Will Christopher let his fame-focused ambitions take center stage?