Mars: Inside SpaceX
Mars: Inside SpaceX goes inside the plan to bring humans to Mars, providing a glimpse into one of the world’s most revolutionary companies. Filmed over the course of three years, this journey takes you behind the scenes with Elon Musk and his engineers as they persevere through setbacks and triumphs, and try to advance the space industry faster than ever before.