Expedition Mars: Spirit & Opportunity
Expedition Mars brings to life one of the greatest sagas of the space age – the epic adventures of the Mars rovers Spirit and Opportunity. Expected to last only a few months, the mighty rovers lasted for years, climbing crater walls and surviving dust storms, frigid nights, and broken wheels. Intrepid explorers, they reinvigorated NASA’s Mars program and opened the Martian frontier.