Mission to the Sun
Ninety million miles from Earth, a tiny spacecraft the size of a small car hurtles toward the sun at dizzying speed, defying the extreme heat and radiation of the mind-bogglingly powerful and enormous star on which life on Earth depends. This is the Parker Solar Probe, NASA's remarkable mission to study the sun and gather data of potentially catastrophic solar storms.