Assembled: The Making of Ms. Marvel
This installment of ASSEMBLED takes us on the journey of bringing a long-awaited global phenomenon to life. Go behind-the-scenes every step of the way with immersive footage from the making of the series, along with insightful interviews on set from the cast and crew of Ms. Marvel as we watch Iman Vellani and her character, Kamala Khan, become the fan-favorite Super Hero right before our eyes.
Buckle up next to Iman Vellani as she goes on the ride of her life to become Marvel Studios’ Ms. Marvel! We’ll join Iman every step of the way on this incredible journey, from auditions and costume tests to bringing this fan favorite character to life when the cameras start rolling. It’s a coming-of-age story about a young woman, caught culturally between two worlds, making exciting discoveries, and having the time of her life. We’ll discover how Iman goes through experiences very similar to her character, Kamala, as they both become Ms. Marvel right before our eyes. Juggling family, friends, and newfound superpowers while learning her dance choreography and still finding time to hit Avengers Con? That takes dedication. This installment of ASSEMBLED is an all-access pass to some immersive behind-the-scenes footage, along with insightful interviews from the set with the cast and crew during production, watch as Ms. Marvel soars to new heights!