Jump In!
Brooklyn teenager Izzy Daniels is training to become a boxing champ—because that's his dad's dream. But when he sees the cool moves involved in Double Dutch, he agrees to help out his neighbor Mary when she needs a fourth member on her jump rope team.
Brooklyn teenager Izzy Daniels is training to become a boxing champ—because that's his dad's dream. But he's intrigued by the cool moves involved in Double Dutch and agrees to help out his neighbor Mary when she needs a fourth member on her jump rope team. The sport takes more talent and teamwork than Izzy ever expected, and along the way, he learns it's more important to follow his own heart.