Goosebumps
Inspired by R.L. Stine’s worldwide best-selling books, the series follows a group of five high schoolers as they embark on a shadowy and twisted journey to investigate the tragic passing three decades earlier of a teen named Harold Biddle – while also unearthing dark secrets from their parents’ past.
Isaiah rushes to stop a cursed camera's chilling predictions from becoming reality.
A mask gives Isabella the courage to speak her mind, but it starts to take over her life.
Lucas discovers he can't feel pain after an unexpected encounter with his pet worms.
Margot is given a scrapbook in which she uncovers a terrifying secret about the Biddle House.
Trapped in a strange reality, the teens work together to get back to the real world.
The teens return home to find their loved ones and all of Port Lawrence in grave danger.