Beverly Hills Chihuahua 2
Everybody's favorite talking Chihuahuas are back...and with a few surprises. Puppy mayhem turns the lives of newlywed Chihuahua parents Papi and Chloe upside down when their rambunctious, mischievous puppies present one challenge after another. But when their human owners end up in trouble, the tiny pups will stop at nothing to save them—because in good times and bad, family sticks together.
Everybody's favorite talking Chihuahuas are back! Puppy mayhem turns the lives of newlywed Chihuahua parents Papi and Chloe upside down when their rambunctious, mischievous puppies present one challenge after another. But when their human owners end up in trouble, the tiny pups will stop at nothing to save them...because in good times and hard times, the family always sticks together. So Papi, Chloe and the puppies embark on a heroic adventure, proving once again that big heroes come in small packages. Featuring George Lopez (Papi) in an all-star cast, this heartwarming tale of the meaning of family, friendship and loyalty is a special breed of fun—times five.