Space Buddies
Disney's noble talking puppies are back and going where no Buddy has gone before — the moon! Moving at warp speed, dodging asteroids and more, this out-of-this-world adventure is one small step for dog, one giant leap for dogkind. With their two stellar new friends, the Buddies must use their courage and ingenuity to launch plans for a moon landing, and start the countdown for the trip back home.
Disney's adorable talking puppies take a galactic journey to where no Buddy has gone before – the moon! With the help of some stellar new friends, this out-of-this-world adventure is one small step for dog, one giant leap for dogkind. Moving at warp speed, dodging asteroids and more, the Buddies and their two new friends, Spudnick and Gravity, must summon their courage and ingenuity to launch plans for a moon landing and a rocketing trip back home. Will they have the right stuff? Overflowing with intergalactic action and heart, Space Buddies is an amazing tale of teamwork and loyalty that celebrates the journey of life and the friendships made along the way. It's Buddy-loving fun your family will enjoy again and again.