Beverly Hills Chihuahua 3: Viva La Fiesta!
When Sam and Rachel move Papi, Chloe and the pups into a fancy hotel, little Rosa has a hard time fitting in, so Papi plans a "Quince" for the littlest member of his pack. Papi and his pals also spring into action when their new hotel home is threatened by a rival.
Papi is back and ready to party...and you're invited to this ultimate celebration of friendship and family! Join Papi (George Lopez) and his two- and four-legged family as they move into a posh Beverly Hills hotel, complete with a luxurious doggy spa. But there’s trouble in puppy paradise when Rosa, the littlest member of the pack, feels less special than ever. Now it’s up to Papi to help Rosa find – and celebrate – her inner strength, which turns out to be bigger than she ever dreamed. Overflowing with laughter, love and excitement, this is tail-wagging fun for the whole family.