Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Exploring how Black actresses, a historically overlooked and under-valued group in Hollywood, have in recent years begun to ascend to the top echelons of entertainment and American culture. The special examines how Black actresses of Hollywood have become power brokers and the iconic moments and roles have paved the way for them today.