Soul of a Nation Presents: X/onerated - The Murder of Malcolm X and 55 Years to Justice
Profile of Muhammad Abdul Aziz, a man who was wrongfully convicted of Malcolm X’s assassination. Featuring the first TV interview with Aziz since his exoneration. The special retraces Malcolm X’s shocking 1965 assassination, Aziz’s decades behind bars and on parole, and the devastating impact on Aziz’s family.