Edward Scissorhands
Once upon a time, a kindly inventor created a charming young man named Edward. But the inventor died before he finished Edward, who had sharp metal shears for hands. Edward was sad and alone until a kind Avon lady invited him to live with her family in the fantastical land of Suburbia.