The Fatal Flaw - A Special Edition of 20/20
Investigators and journalists take viewers through the twists and turns to reveal the mistakes that stopped killers from getting away.
After Chris Smith embarks on a trip, his family fears not everything is as it seems.
When Stacey Castor's husband dies of an apparent suicide, not all the pieces add up.