Land of Tanabata
Yoji Minamimaru, known as Nanmaru, is a university student with a supernatural ability to create small holes in anything. One day, Yoji finds out that the professor of folklore studies has gone missing. Together with his classmates, he decides to search for the professor.
Nanmaru, a student with a unique power, finds out that his professor has gone missing.
Nanmaru and the other students head to Marukami Village to search for the missing professor.
Emi keeps searching for the missing professor, while Nanmaru and the others return to Tokyo.
Nanmaru debuts as a lecturer, while Emi edges closer to the truth of the Tanabata Festival.
Nanmaru starts a new business venture and Sachiko, now in Tokyo, tries to stop Takashi.
While Sachiko tells Nanmaru about her past, trucks and airplanes vanish in Tokyo causing a frenzy.
Tokyo plunges into chaos as Nanmaru tries to rescue the kidnapped Aki, facing his own power.
Tensions in the village reach a climax as Yoriyuki's true intentions are revealed.
Mount Marukami's summit binds all mysteries, urging Nanmaru and Sachiko to confront their destinies.