House of the Owl
At the height of his career and powers, Japan’s master fixer, who has guided politicians and business heads through some of Japan’s biggest scandals, discovers that fixing his family is harder than fixing a country.
Ryutaro must help the prime minister, as Ichiro’s mistress plots with a mysterious man.
Ryutaro learns more about his children’s lives. Meanwhile Yumiko’s perfect life shows cracks.
A scandal brews as Maruyama’s brother is arrested and Yumiko discovers her husband’s secret.
Maruyama’s brother takes matters into his own hands as pressure mounts for Maruyama in the Diet.
Ryutaro is caught off guard with the latest legislature votes and suspects there is another fixer.
The family is on the verge of collapse as each member must deal with the threat of the new fixer.