Sumo Do, Sumo Don't
Ryota Moriyama, a senior at Kyoritsu University, receives a job offer at a first-rate company but gets dumped by Saki Nishino. His professor tells him that he can graduate on the condition that he joins the sumo club and competes in at least one match. With only a single member, Honoka Oba, for the past two years, the sumo club is on the brink of collapse. In order to graduate, Ryota endures Honoka's strict training methods and starts to recruit other members.
Ryota Moriyama, a senior at Kyoritsu University, receives a job offer but lacks the credits to graduate. His professor tells him that he can graduate on the condition that he joins the sumo club. The only current member is Honoka Oba, a sophomore and top-class sumo wrestler who is reluctant to let Ryota join. Ryota recruits new members, allowing the club to participate in a tournament. Despite the grueling training, Ryota and the others work hard. Meanwhile, Ryota develops feelings for Honoka. In this story about sumo and love, everyone finds themselves in the midst of the unexpected.
Ryota receives a job offer but learns that he will not graduate unless he joins the sumo club.
Honoka runs into Aoki Tomio, a Kyoritsu sumo club alumnus, who is hated by the alumni.
Ren, Yuma, Ryota, and Shun compete in the team tournament and aim for their first win.
The women's tournament ends in disappointment. Ryota distances himself from sumo.
After learning of Honoka and Yoshioka's date, Ryota agrees with Mayu to keep watch over them.
With Ryota unsure about his feelings for Saki and Honoka, the women's tournament begins.
Ryota and the others ask for Honoka's guidance to help them achieve their first victory.
Kyoritsu goes up against Hokuto Gakuin to determine if they can compete in the co-ed tournament.