The Darjeeling Limited
After the death of their father, three estranged American brothers share a train ride across India in search of their mother.
Things don't always go as expected when three American brothers mourning the loss of their father embark on a spiritual bonding trip across India to visit their mother who's entered a convent in the Himalayas.