Nomadland
Following the economic collapse of a town in rural Nevada, Fern (Frances McDormand) packs her van and explores an unconventional life in the vast landscape of the American West. Along the way, she forms unbreakable bonds with other nomads in this powerfully moving story of hope and resilience from director Chloé Zhao also starring David Strathairn.