Be Water
“Be Water” is a documentary chronicling the life of legendary actor and martial arts master, Bruce Lee. The film takes a look at Lee’s early life in San Francisco and Hong Kong, and adulthood in Seattle while teaching Kung Fu. Lee would return to Hong Kong and become an international superstar. Interviews and archival film illustrate Lee’s charisma, passion, philosophy, and dedication to his art.