Legacy: The True Story of the LA Lakers
Legacy: The True Story of the LA Lakers captures the remarkable rise and unprecedented success of one of the most dominant and iconic franchises in professional sports.
After Magic Johnson shocks the media and asks to be traded, Dr. Buss does damage control.
A new era dawns, as gangsta rap explodes and the Lakers draft a gritty point guard.