The Wizards Return: Alex vs. Alex
The Russo family travels to Italy, to meet their relatives, but when Alex tries to prove she's more than a seemingly carefree young Wizard, she inadvertently conjures a spell that creates a Good Alex and an Evil Alex.
The Russo family and friends travel to Tuscany, Italy, to meet their long lost relatives… but when Alex tries to prove she's more than a seemingly carefree young Wizard, she inadvertently conjures a spell that creates a Good Alex and an Evil Alex. When Evil Alex gets roped into a charming young wizard’s foreboding plan to take over the world, Good Alex must find a way to save her family and humankind, which leads to a monumental battle between the two versions of herself – all atop the Tower of Pisa.