Kick Buttowski: Suburban Daredevil
Kick Buttowski is an extraordinary kid living in the world's most ordinary town. With a pint-size body and ginormous guts, he's determined to become the world's greatest daredevil. When life throws him an obstacle, his only choice is to jump it!
Kick discovers Mom's secret past as a daredevil. / Kick promises to behave at the mall.
Kick must complete a favor chain. / Kick defends the Battlesnax delivery guarantee.
Kick rides an "untamable" bike in the BMX rodeo. / Kick takes on Brad in a battle of the bands.
Kick discovers his Grandpa's past involves spying, motorcycles, and taking out a dictator.
When Kick auctions his services, Jackie wins! / Kick turns to an unlikely rival for help.
Kick must choose between helping Billy Stumps or Gunther. / Kick tries to win a competition.
Kick battles Brad for dominance at the community pool. / Kick invites Wade to move in.
Kick teams up with Brad to win a go-kart race. / Kick spends time with Cousin Kyle for tickets.
Kick tries out for organized sports teams. / Kick and his friends try to get out of detention.