Fish Hooks
Milo, Bea and Oscar are three BFFs (best fish friends) who live in a giant fish tank neighborhood located in the center of a pet shop. The three friends experience the typical challenges and triumphs as well as fish drama and fish cliques of their freshman year at Freshwater High.
Loud and crazy Milo and nerdy, nervous Oscar are brothers, and are best friends with the overly dramatic Bea. Together, they attend Freshwater High School, along with their quirky classmates, including obnoxious Clamantha. Their lives play out within the many aquariums in a pet shop, but their concerns are of the usual teenage variety – love, friendship, dating and, of course, giant lobster attacks. Coaching them through it all are their teachers, including the testosterone-addled Mr. Mussels and the more academic Mr. Bladwin.
Milo is convinced that a new TV show is about him. / Bea is hired to give swimming lessons.
Bea’s dad lands a new job. / Albert learns it's not the voice that makes the man.
Brandon Bubbler moves to Freshwater. / Jocktopus sets out to make a special pizza.
Fishington decides to cut the Drama Department. / Mr. Baldwin enlists the class to babysit.
Ms. Lips entertains herself by watching online videos. / Milo throws a party on a party bus.
Finberley accidentally gives a fish taco to the wrong customer. / Milo breaks into a time capsule.
Bea has plans to save a tree. / Milo and Jocktopus are invited on a police ride-along.
The group tries to find a date for Shellsea. / Milo helps Oscar become the life of the party.