Wander Over Yonder
The new comedy follows best friends, eternally-optimistic intergalactic traveler and constant do-gooder Wander and his quick-tempered but loyal steed Sylvia.
The new comedy follows best friends, eternally-optimistic intergalactic traveler and constant do-gooder Wander and his quick-tempered but loyal steed Sylvia. Together, they travel through the cosmos happening upon one freewheeling adventure after another, making new friends (and foes) all while battling numerous forces of evil, including the infamous Lord Hater and his army of Watchdogs.