Garis Waktu
Poetic April met her match in Senandika, a musician with plenty of wonderful insights into the world and everything with love inside of it. Things turned into a slight mess when April introduced Senandika to Sanya and witnessed the two caught in a love fling instead.
April, a young woman with a love of poem writing, somehow crosses paths with Senandika, a musician who managed to steal her attention with his view and principle of the world. April would then see the potential within Sena—the nickname she gave him—to be a star. Soon, April introduced him to Sanya, a young producer and April’s very own best friend. Conflict erupts when April and Sena fell for each other and met the real obstacle: April’s father, Halim. Halim thinks of Sena as a mere artist who is not a match for his daughter. Right after he caught up on April and Sena’s relationship, he sends April to a boarding program in London; to separate the two.