Between Two Hearts
Sekar’s marriage with Ivan crumbles when she finds a strand of blonde hair. An adaptation of “Doctor Foster”, known by its K-drama version “TWOTM”.
Sekar’s perfect life with her husband Ivan and their son Dennis crumbles after she finds a strand of long blonde hair on her husband’s shirt. Sekar then secretly executes her strategy of divorcing Ivan. After the truth gets revealed, Ivan offers Sekar the choice of polygamy, or else he will take away their son Dennis. Sekar makes up her mind and learns to accept her fate of being a single mom. She is eager to make Ivan pay for his affair and does whatever it takes to win custody of Dennis.
Sekar becomes suspicious of his husband. Her friends assure Sekar that Ivan is faithful to her.
Despite Sekar being livid, she discovers something which makes it difficult for Ivan to leave Bella.
Sekar secretly contacts a lawyer to prepare for a divorce. She also sends Jenny to spy on Bella.
Sekar gathers Ivan's financial statements but hesitates to divorce Ivan after Rosmina's death.
Sekar is sure that Ivan and Bella's relationship is over, but Ivan discovers that Bella is pregnant.
Sekar decides to leave Ivan and ensures he cannot see him during the divorce proceedings.