Sister Act 2: Back in the Habit
Everybody's favorite nun is back. Deloris Van Cartier goes undercover as Sister Mary Clarence to try and save a troubled inner-city school.
Everybody's favorite nun is back in the habit. This time, Deloris Van Cartier goes undercover as Sister Mary Clarence at a troubled inner-city school. Equipped with a melody-marching lesson plan, she brings the gift of laughter, the power of music and a touch of heavenly inspiration to the classroom...before the streetwise students discover who she really is.