Sister Act
Whoopi Goldberg stars as a sassy lounge singer forced to hide from the mob in the last place anyone would ever look for her — a convent. But when her revamped choir group earns rave reviews, her sudden celebrity jeopardizes her hidden identity.
Whoopi Goldberg stars as a sassy, low-rent lounge singer forced to hide from the mob in the last place anyone would ever look for her — a convent. While she's there, her irreverent behavior attracts a flock of faithful followers and turns the nuns' tone-deaf choir into a soulful chorus of swingin' singin' sisters. But when the group earns rave reviews, her sudden celebrity jeopardizes her hidden identity. Harvey Keitel and Kathy Najimy join a heavenly cast in this habit-forming comedy bursting with '60s Motown hits. Contains tobacco depictions.