The Valet
World famous movie star Olivia faces a PR disaster when a paparazzi snaps a photo of her with her married lover, Vincent. The hard-working valet Antonio accidentally appears in the same photo and is enlisted to pose as Olivia’s new boyfriend as a cover-up. This ruse with Olivia thrusts Antonio into the spotlight and into unexpected chaos.
In “The Valet,” world famous movie star, Olivia (Samara Weaving) faces a PR disaster when a paparazzi snaps a photo of her with her married lover, Vincent (Max Greenfield). The hard-working valet Antonio (Eugenio Derbez) accidentally appears in the same photo and is enlisted to pose as Olivia’s new boyfriend as a cover-up. This ruse with Olivia thrusts Antonio into the spotlight and unexpected chaos. In this fish out-of-water romantic comedy, two worlds and cultures collide as both Olivia and Antonio start to see themselves more clearly than ever before. “The Valet,” directed by Richard Wong and written by Rob Greenberg and Bob Fisher, is the English-language remake of the hit French film.