Agatha All Along
The infamous Agatha Harkness finds herself powerless after a suspicious goth Teen breaks her free from a distorted spell. Her interest is piqued when he begs her to take him on the legendary Witches’ Road, a magical gauntlet of trials that, if survived, rewards witches with what they need. Together, Agatha and the Teen pull together a desperate coven, and set off down, down, down The Road...
In small town Westview, Detective Agnes’ murder case sends her down a road that changes everything.
With old foes in hot pursuit, Agatha and Teen gather a desperate coven to walk The Witches’ Road.
With enemies closing in, the coven flees under the light of a blood moon to the next ghastly trial.